logo

ORGANIC STYLE

Думка: Виробникам органічної продукції потрібно працювати зі свідомістю споживачів ще більше, ніж на полях

Думка: Виробникам органічної продукції потрібно працювати зі свідомістю споживачів ще більше, ніж на полях

ORGANIC STYLE 12.10.2020  07:26 93

Започатковувати новий продукт, просувати його на ринку і при цьому займатися виробничим процесом — доволі складно. В цьому процесі головне — розуміти споживача і те, чому він робить вибір на користь органічного продукту. В питанні споживання органічної продукції в Україні виробникам потрібно працювати зі свідомістю людей ще більше, ніж на полях.

Про це AgroPortal.ua розповіла власниця та керівниця ТОВ «Либідь-К» Тетяна Яблонська.

На її переконання, в державі потрібна політична воля та інформаційна політика для формування харчових вподобань споживачів, яка має бути націлена саме на органічне виробництво. Така державна підтримка може сприяти виробникам просувати свою продукцію на ринок. 

«Раніше було таке розуміння, що вироблену продукцію краще і вигідніше постачати до великих міст, але останнім часом з’явилася тенденція на локальність. Це всесвітній тренд, і ті, хто вважає себе свідомим споживачем, розуміють і підтримують такий напрямок. Ми, наприклад, продаємо овочі з нашої ферми тільки на місцевому ринку. Люди вже знають і чекають на них, оскільки вони принципово інші за зовнішнім виглядом, якістю, смаком. Також створили проєкт «Сімейний кошик organic&local food» — це канал прямих продажів від фермера. Деякий час тримали невеликий магазинчик, в Європі є традиція магазину безпосередньо на господарстві. Але в Україні проблема з тим, що, на відміну від Німеччини чи Франції, люди не поїдуть в село, щоб придбати в фермера, оскільки у нас просто немає належних доріг. Та й звичка купувати органічний продукт в українців не так розвинена, ніж у німців чи французів», — зазначає Тетяна Яблонська.

За її словами, органічному сектору потрібні свої ЗМІ, свої мобільні додатки та рекламні агенції. Тоді у виграші будуть усі: і споживачі, і виробники, і держава.

N.B!: Особливе птахівництво, або Як зробити курку щасливою


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram