logo

ORGANIC STYLE

Органічний овочевий бізнес: від бізнес-плану до виробничих аспектів та збуту

Органічний овочевий бізнес: від бізнес-плану до виробничих аспектів та збуту

ORGANIC STYLE 09.02.2021  07:32 160

Цьогоріч органічна березнева конференція, яка кілька років поспіль збирає сотні практиків, експертів, консультантів та новачків органічного виробництва в Одесі, відбудеться онлайн на платформі Zoom.

Про це повідомляють організатори заходу.

Відмічається, що цінність конференції «Органічний овочевий бізнес: перспективи 2021» буде полягати в тому, що упродовж кількох годин учасники дізнаються усю головну аналітику та інформацію про бізнес на органічних сертифікованих продуктах і зелені — від бізнес-плану до виробничих аспектів та нюансів збуту.

Серед головних тем для обговорення на конференції: перспективи виробництва та збуту органічних овочів і зелені як бізнесу; кейси виробників органічних овочів і зелені; маркетинг та просування органічної продукції від українських фермерів на внутрішньому та зовнішньому ринках; нові тенденції та аналіз агротехнологій від провідних агротехнологів та агрономів-практиків.

Своїм досвідом і знаннями з учасниками заходу поділяться: директор з виробництва продукції органічного рослинництва ПСП ім. Шевченка «Аснова Холдинг» Андрій Вдовиченко, власник органічного підприємства «Дунайський аграрій» Роман Дяжук, керівник ТОВ «Стодола» Ян Островський, власниця бренду «ОСЬО» Юлія Ворощук, власник органічного сертифікованого господарства «ДВІПА» Юрій Танцюра.


Для довідки: конференція «Органічний овочевий бізнес: перспективи 2021» відбудеться на платформі Zoom 18 березня 2021 р. за підтримки Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва.


Ключові новини аграрного ринку в Telegram