logo

ORGANIC STYLE

ТОП-10 фактів про продаж органічної продукції

ТОП-10 фактів про продаж органічної продукції

ORGANIC STYLE 01.06.2020  10:40 258

Існує переконання, що споживачі будь-якої продукції чи послуг обирають того, у кого найбільш оптимальне співвідношення «якість-сервіс-ціна», але один із кращих маркетологів України, який спеціалізується на В2В продажах на складних конкурентних ринках, засновник агентства ROZENFELDOFFICE Дмитро Розенфельд переконаний, що насправді купують у того, кому довіряють.

«Чим довше я займаюся маркетингом, тим більше розумію дві прості речі: в продажах немає більш нічого, крім чесності, а в маркетингу немає нічого, крім здорового глузду», — зазначив Дмитро Розенфельд під час IV Міжнародного конгресу «Органічна Україна-2020: Перезавантаження. Актуалізація органічних брендів».

Факт 1. Щоб навчитися продавати, потрібно навчитися купувати

До того як почати продавати, ми повинні подивитися, що і навіщо ми самі хочемо купити, та визначити, що є цінного в тому продукті, який ми виробляємо. При цьому потрібно враховувати, що, наприклад, дві людини можуть дивитися один і той же фільм, сидіти поруч, та кожен побачить і зосередиться в цій стрічці на різних речах. Тож важливо синхронізувати цінності вашої аудиторії, незалежно, це В2В чи В2С, і дізнатися, що саме вони хочуть у вас купити.

Факт 2. Люди вибирають не характеристики, а переваги

Споживачі повинні розуміти: що такого в цьому продукті, що він коштує дорожче за традиційні. Для людини простої назви «органічний продукт» недостатньо.

Класичний маркетинг передбачає отримання відповідей на запитання: «Кому ми продаємо?», «Що продаємо?», «Чому вони повинні це купувати?», «Чим ми кращі за інших?». З'ясувавши відповіді на них, ми пакуємо продукцію в красиву обгортку і підносимо аудиторії.

Будь-які заходи повинні будуватися на розумінні того, що ти продаєш, кому ти це продаєш, як ти це продаєш. Секрет у цих трьох питаннях.

Факт 3. На кожен товар є свій покупець

Якщо споживачі жаліються, що продукція занадто дорога, то ви просто звертаєтесь не до тієї цільової аудиторії. З приводу ціноутворення — важливо, щоб ви знайшли ту аудиторію, яка цю ціну «з’їсть», адже в різних прошарках суспільства є різні цінові орієнтири, і важливо знайти свій.

Факт 4. Упаковка продукту дуже важлива

У нас є 5 органів відчуття, і це необхідно враховувати в продажах. Для споживача дуже важливо помацати, відчути, понюхати, потерти, зрозуміти, з чого зроблена упаковка. Тому для неї велике значення мають форма та дизайн.

Факт 5. Відповідати «хмаринці» очікування

У кожного з нас є «хмаринка» очікування, і це важлива штука. Тому висновок: коли ви вирішуєте запропонувати комусь свій органічний продукт чи поставити його до магазину, насамперед потрібно виявити саме це очікування, і це є великим шматком маркетингової роботи.

Факт 6. Стратегія win-win не працює

Стратегія win-win — перемога без програвших — не працює, не всі повинні бути у виграші. Коли в людини є відчуття, що вона уклала більш вигідну угоду, ніж ви, вона стане вашим адептом, амбасадором бренду.

Факт 7. Люди не купують бренди, а приєднуються до них

Зазвичай люди купують не те, що ви виробляєте, а тому, для чого ви це виробляєте: розкажіть споживачам про вашу глобальну місію. Навіть якщо ви зміните напрямок виробництва і почнете випускати інші продукти, ваші клієнти повинні їх купувати, їм має бути все одно, що ви продаєте.

Факт 8. Не інформувати, а програмувати

Важливо не інформувати споживача про свій продукт. А програмувати, звернути увагу на продукт та приміряти його на себе. До речі, прийняття продукту відносно себе — теж дуже важливий показник при виборі тієї чи іншої продукції.

Факт 9. Потрібно визначити точку трансформації

Купуючи продукт, людина повинна відчувати якісь зміни після цього, трансформацію. Тож потрібно визначити цю точку трансформації. Наприклад — якщо ви щодня будете пити молоко, у вас буде здорова та чиста шкіра.

Факт 10. Маркетинг майбутнього

Майбутнє — за фан-клубами. Це коли виробники, компанії, бренди формуватимуть навколо себе фан-клуб, аудиторію, яка буде купувати не те, що виробляють ці компанії, а тому, що вони це роблять. Ми повинні самі будувати аудиторію, яка буде говорити: «Я купую лише цей продукт».


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram