logo

ORGANIC STYLE

Український національний павільйон став ексклюзивним партнером BIOFACH 2021

Український національний павільйон став ексклюзивним партнером BIOFACH 2021

ORGANIC STYLE 17.02.2021  12:03 171

17 лютого розпочала свою роботу міжнародна виставка BIOFACH eSpecial 2021, яка цьогоріч проходить онлайн. На платформі зібрано більше 1300 експонентів із 83-х країн. У 2021 році ORGANIC UKRAINE BUSINESS HUB став ексклюзивним партнером найбільшої органічної виставки в світі.

На Українському національному павільйоні ORGANIC UKRAINE BUSINESS HUB на BIOFACH eSpecial 2021, який представляє ГС «Органічна Україна», органічний напрям представляють 22 українські компанії, які пропонують понад 200 органічних продуктів, понад 60 біопрепаратів для відновлення ґрунту, захисту рослин і живлення та 10 спеціалізованих послуг для розвитку органічного ринку.

Це ФГ «Агро Стариця», Агрофірма «Поле», «Альта країна», «Арніка Органік», «Ванік Органік», Вінницька харчосмакова фабрика, «Галекс-Агро», «Дунайський аграрій», «Інагро», «БТУ-Центр», «Лікберрі», «Органік експерт», «Органік Мілк», «Органік Оригінал», «Органік стандарт», «Органічна Україна», Сквирський комбінат хлібопродуктів, «Терра», «Укролія», «Фірма «Діамант ЛТД», ProOrganica, «Юкрейніан Бі».

Онлайн-трансляція, демонстрація компаній та спілкування учасників виставки відбувається на платформі TALQUE. Комунікація можлива текстово, у форматі відео-холів та трьох круглих столів, де відбуваються презентації компаній-учасників.

Більше про компанії та органічний ринок в Україні — на сайті.

Як розповіла президент ГС «Органічна Україна» Олена Корогод, цього року українські виробники роблять ставку на переробку, а завдання ORGANIC UKRAINE BUSINESS HUB — рівноправне партнерство на світових товарних ринках переробленої в Україні органічної продукції.

«Експорт органічних продуктів з високою часткою доданої вартості є базисом економічного розвитку галузі. В ланцюгу її створення є українці та економічна стабільність, тобто достойні умови праці та відновлення українських виробничих потужностей, оновлення основних виробничих засобів органічних компаній і можливість розвивати інфраструктуру підприємства. Звичайно, додана вартість — у лінійній залежності від прибутку, проте для органічного бізнесу це насамперед відповідальне ведення бізнесу та філософія життя», — відзначила Олена Корогод. 


Для довідки: BIOFACH найбільша виставка органічних продуктів харчування, яка з 1990 року збирає в Нюрнберзі (Німеччина) операторів органічного ринку зі всього світу та є світовою платформою для B&B зустрічей органічного бізнесу. Організатором є виставковий центр Нюрнберг-Мессе за підтримки IFOAM — Organics International, Міжнародної федерації органічних сільськогосподарських рухів.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram