logo

ORGANIC STYLE

В Україні вперше дослідили ринок органічної плодоовочевої продукції

В Україні вперше дослідили ринок органічної плодоовочевої продукції

ORGANIC STYLE 19.09.2019  11:52 199

В Україні презентували видання першого дослідження ринку виробництва органічних ягід, фруктів і овочів — тенденцій, реальної ситуації та прогнозів розвитку ринку.

Як повідомили ініціатори проведення дослідження — Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP), дана робота дає повну картину динаміки ринку, його проблем і можливостей, розвіює міфи про органічне виробництво, які гальмують розвиток галузі.

Дослідження ринку органічної плодоовочевої продукції провели спільно три проекти, які діють на органічному ринку України: сертифікаційний орган «Органік Стандарт», навчальний і консультаційний проект Organic Business School та Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).

Дослідження складається з двох частин: фактичні цифри та виміри ринку від «Органік Стандарт» (обсяг ринку, кількість виробників, обсяг виробництва по різних культурах, обсяг експорту); аналіз даних від досвідчених практиків ринку, експертів та кількісне опитування операторів ринку, які провели та зібрали Organic Business School та UHBDP.

«Дане дослідження буде надіслане всім операторам ринку, які сертифіковані «Органік Стандарт», та учасникам конференції «Органічна Україна». Також буде розміщено на сайтах розробників в онлайн-форматі. Це потрібне дослідження для розвитку сектору, яке допомагатиме в подальшому плануванні бізнесу виробникам органічної продукції. Ми також з партнерами готуємо дослідження всього органічного ринку», — зазначив директор сертифікаційного органу «Органік Стандарт» Сергій Галашевський.

Менеджер Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) Дмитро Ніколаєв розповів, що також є ідеї зробити дослідження в переробці та ceгменті HoReCa.

За словами президента асоціації «Ягідництво України» Ірини Кухтіної, ця книга — унікальний документ — перше в історії дослідження органічного плодоовочевого ринку України.

«Це дослідження — перший зріз ринку станом на початок 2019 року. Органічний плодоовочевий ринок України ще проходить стадію формування, але завдяки дослідженню можна зрозуміти поточну структуру ринку, його специфіку на напрямки подальшого розвитку. Завдяки цим показникам з’явилась можливість об’єктивно аналізувати та оцінювати ринок органічної продукції у майбутньому», — зазначила Ірина Кухтіна.


Для довідки: Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP (https://uhbdp.org/)) — проект міжнародної технічної допомоги, який фінансується Міністерством міжнародних справ Канади, співфінансується та реалізується Менонітською Асоціацією Економічного Розвитку (MEDA). Основна мета проекту — підвищення прибутків малих та середніх виробників плодоовочевої продукції, а також інших учасників плодоовочевого ринку.

«Органік Стандарт» (https://organicstandard.ua/) — єдиний український орган з сертифікації органічного виробництва, визнаний в ЄC та Швейцарії. Компанія заснована в 2007 р. провідними українськими організаціями, що представляють органічний сектор України, у рамках українсько-швейцарського проекту. «Органік Стандарт» надає послуги інспекції та сертифікації більш ніж 500 операторам в Україні та за її межами.

Organic Business School (http://organicbusiness.com.ua/trainings/) — навчальний і консультаційний проект, заснований у 2015 році. Проект створює тренінги та курси для фермерів та виробників органічної та конвенційної плодоовочевої продукції.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram